مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مرداد 1399 ساعت 11:152020-08-17سياسي

توضیح سفارت ایران درمورد برقراری پرواز ایران ایر به اسپانیا پس از 17 سال


سفارت ایران در اسپانیا در مورد برقراری پروازهای هفتگی ایران ایر به اسپانیا پس از 17 سال  بیانیه ای منتشر و توضیحاتی در مورد این پروازها ارائه کرد .

- سفارت ایران در اسپانیا در مورد برقراری پروازهای هفتگی ایران ایر به اسپانیا پس از 17 سال  بیانیه ای منتشر و توضیحاتی در مورد این پروازها ارائه کرد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، در این بیانیه آمده است : به دنبال مجموعه اقدامات، تلاش ها و رایزنی های انجام شده از سوی سفارت جمهوری اسلامی ایران از طریق هماهنگی با سازمان هواپیمایی کشوری، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (ایران ایر) و همچنین نهادهای ذیربط داخلی در اسپانیا، مجوز پروازهای عادی ایران ایر در مسیر تهران ـ مادرید ـ تهران دریافت و بر همین اساس پروازهای آن شرکت از تاریخ 2 سپتامبر 2020 در روزهای چهارشنبه هر هفته مطابق با برنامه پروازی تعیین شده (رفت از تهران ساعت 8:45 و برگشت از اسپانیا ساعت 15:30 همان روز) انجام خواهد شد.

در همین ارتباط، سامانه فروش بلیت ایران ایر نیز از روز یکشنبه 26 مرداد1399 (16 آگوست 2020) فعال شده و متقاضیان سفر به اسپانیا می توانند از طریق دفاتر خدمات مسافرتی و همچنین نمایندگی های فروش اینترنتی نسبت به رزرو و تهیه بلیت در زمان های مورد نظر خود مطابق با برنامه پروازی اقدام نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح سفارت ایران درمورد برقراری پرواز ایران ایر به اسپانیا پس از 17 سال

توضیح سفارت ایران درمورد برقراری پرواز ایران ایر به اسپانیا پس از 17 سال